Çerez Kontrolü

Wacker Neuson web sitesinin olabilecek en iyi şekilde kullanılabilmesi ve daha fazla iyileştirme için çerezler kullanılıyor. Wacker Neuson web sitesinde gezinmeye devam ederek, çerez kullanmamızı kabul etmiş oluyorsunuz.

Main Navigation

Main Content

Latin Amerika Bölge Başkanı Hugo Arce ile, Wacker Neuson ve "onun" pazarı hakkında bir röportaj

Bölgesel Başkan olarak Hugo Arce, Şubat 2015'ten beri Wacker Neuson'un Latin Amerika bölgesindeki satış ve hizmetlerinden sorumlu. Hugo ve takımı, Peru, Şili, Meksika, Kolombiya ve Brezilya'daki bağlı şirketlerin satış ofislerine ek olarak, bütün Latin Amerika ülkelerindeki bayilerden de sorumlu.

Bize kendinizden bahsedin.

Ben Lima, Peru'da doğdum, Peru'da madencilik okudum ve sonra Montreal, Kanada'da Quebec Üniversitesinde İş İdaresi Mastırını (MBA) kazandım. 20 yılı aşkındır inşaat endüstrisinde çalışıyorum ve 2015'te Wacker Neuson'a katılmadan önce Güney Amerika'nın And Dağları bölgesinde, Orta Amerika'da ve Karayipler'de farklı görevlerde bulundum.

Temel görev ve hedefleriniz nelerdir?

Latin Amerika'da Wacker Neuson markasını güçlendirmek, satışları artırmak ve sağlıklı finansal sonuçlarla pazar payı kazanmak istiyoruz. Bu hedeflere yönelik olarak, her branş ve ülke için uygun destek verilebilmesi amacıyla bölgesel yapıyı birleştirmeye çalışıyoruz. Birkaçını sayacak olursak, buna özelikle kompakt makineler alanında dağıtım ağını güçlendirme ve genişletme, servis teklifimizi yeni aletlerle ve finansman çözümleriyle genişleme, bakım ve onarım hizmetleri, satış sonrası ve şirket içi işlemlerimizin iyileştirilmesi de dahildir. Bölge, hedefleri uygularken dikkate alınması gereken çok farklı şart ve koşulları bulunan 34 ülke ile 11 deniz aşırı bölgeden oluşur.

Favori bir Wacker Neuson ürününüz var mı?

Wacker Neuson'un kapsamlı portföyünü bilen birisi için bu soruyu cevaplamak hiç de kolay değil. Kesinlikle tokmaklardan bahsetmeliyim. Latin Amerika'da tokmak sözcüğü (İspanyolca olarak "apisonador"), Wacker Neuson ile eşanlamlı. Müşterilerimizin tokmaklarla yaşadıkları deneyimleriyle bize sağladıkları geçmiş, kalite ve güven, bu ürünün çok özel olmasını sağlıyor. Tüm müşteriler ve kullanıcılar, tokmağımızı tanıyor ve Latin Amerika'daki büyümenin ve marka farkındalığının bir motoru haline geldi. Ayrıca kompakt ekskavatörlere de değinmek isterim: bunlarda, mühendislikle kaliteyi birleştirerek, çok yönlü ve çok verimli bir makine oluşturduk.

"Markanın üstün şöhreti, bizim geçmişimiz, makinelerin yüksek kalitesi ve Wacker Neuson'un güçlü finansal konumu, Latin Amerika pazarlarına nüfuz etmek için en uygun kombinasyon."

Hugo Arce, Latin Amerika Bölge Başkanı

Wacker Neuson, güvenilirliği temsil eder. Peki bu, günlük işlerde nasıl görünür?

Ürünlerimizin güvenilirliği kendine has, çünkü bunlar gerçekten birinci sınıf. Güvenilirlik aynı zamanda çalışan ve ortaklarımızın uygun ve bireysel önerisi anlamına da geliyor. Biz, müşterilerimiz için varız ve ihtiyaçlarına uygun çözümler sunuyoruz. Ve güvenilirlik, satış sonrasında da hızlı ve erişilebilir bir ortak olduğumuz anlamına geliyor.

Coşku, güven ve çözümler marka değerleriyle neleri ilişkilendiriyorsunuz?

Katma değer zincirindeki değerlerimizin her biri, müşterilerimizin Wacker Neuson markasını hissetmesine yardımcı oluyor: araştırma ve geliştirmeden üretime, danışmanlığa ve satış veya yönetime kadar, tüm çalışanların gayret ve coşkusu, markamızı destekliyor ve onu sürdürülebilir kılıyor. Her müşteri ihtiyacı için olabilecek en iyi çözümü sunabiliriz.

"Wacker Neuson – ne gerekirse!" sloganının sizin için anlamı ne?

Benim için "ne gerekirse", müşteri ve ortaklarımıza verilmiş bir söz. Bir müşteri hangi zorluklarla karşılaşırsa karşılaşsın, Wacker Neuson onun ortağıdır ve güvenin ön planda olduğu bir işbirliğinde bir çözüm bulacaktır.